Office Manager
Een internationale organisatie in de zakelijke dienstverlening, gevestigd in het centrum van Amsterdam, is op zoek naar allround Office Manager. Iets voor jou?
Bij welk bedrijf ga je aan je slag?
Deze proactieve organisatie staat bekend om haar professionele en betrouwbare karakter en betrokkenheid bij zowel klanten als medewerkers.
Je bent iemand die van nature goed is in organiseren en regelen. Je pakt werkzaamheden op voor een grote groep collega’s op een hoog niveau. Je bent verantwoordelijk genoeg om in een omgeving te werken waarin je vrijheid en ruimte krijgt. Dat is namelijk wat deze functie in zich heeft!
Wie ben je?
- Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring (in een ondersteunde rol is een pré).
- Je hebt HBO werk- en denkniveau.
- Je ziet werk liggen en pakt dit op.
- Je bent goed in prioriteiten stellen en orde in chaos creëren.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engels taal in woord en geschrift.
- Je bent behulpzaam en vindt het fijn in een team te werken.
Wat ga je doen?
- Je bent verantwoordelijk voor de telefoon, email en post correspondentie.
- Voor IT en facilitaire taken ben je het eerste aanspreekpunt.
- Declaraties worden door jou tijdig en juist ingevoerd.
- Je gaat meetings organiseren.
- Diverse ad hoc zaken pak je ook op.
Solliciteren
Enthousiast geworden en interesse om meer te weten over deze vacature en het bedrijf? Mail je CV naar vacatures@dedicatedheroes.nl of neem contact met ons op via 088 – 2008888 en we maken graag kennis met je!